Kina u fokusu: Očekuje se da će kineska grupna putovanja oživjeti globalnu turističku industriju
Očekuje se da će globalna turistička industrija dobiti poticaj jer je Kina, jedno od najvećih svjetskih tržišta za odlazni turizam prije pandemije, nastavila odlazna grupna putovanja u ponedjeljak.
Na međunarodnom aerodromu Pudong u Šangaju, sa velikom radošću, Huang Xing, 69, prijavio se sa trojicom svojih prijatelja na dugo planirano putovanje u Phuket.
Prije pandemije su bili zajedno na nekoliko putovanja u inostranstvo, a sada planiraju i putovanje u istočnu Evropu kasnije ove godine.
“Tajland je relativno blizu, a iako se radi o grupnom putovanju, raspored je prilično opušten i lijepo je biti s prijateljima”, rekao je Huang.
Huang je među 25 turista na turneji za Tajland koju organizira Shanghai Airlines Tours International (Group) Co., Ltd.
Kina je od ponedjeljka nastavila grupna putovanja u 20 zemalja, uključujući Tajland, Maldive, Ujedinjene Arapske Emirate, Rusiju i Novi Zeland.
Ovaj potez, najavljen u januaru, izazvao je mahnitost planiranja putovanja i doveo do porasta online pretraživanja za prekomorske destinacije, a Tajland je bio najpopularniji.
Cheng Chaogong, glavni istraživač u institutu za istraživanje turizma koji je povezan s internetskom turističkom agencijom Tongcheng-eLong, rekao je da su zemlje s prijateljskom politikom ulaska prema Kini preferirane destinacije. Među njima, zemlje jugoistočne Azije su na vrhu liste, takođe zbog prijatne klime koju nude u ovo doba godine.
Prema Nonglux Yooyendeeju, direktoru Ureda za turizam Tajlanda u Šangaju, 11 miliona kineskih turista posjetilo je Tajland 2019. godine, što predstavlja četvrtinu dolaznog tržišta Tajlanda. Procjenjuje se da će ove godine Tajland posjetiti 5 do 6 miliona kineskih turista. Od januara, Tajland je ugostio oko 90.000 kineskih turista.
Dai Bin, predsjednik Kineske turističke akademije, rekao je da je nastavak grupnih putovanja podvukao osjećaj odgovornosti i posvećenosti Kine da ostane otvorena. “(To pokazuje da) smo spremni da dijelimo prilike i razvojne dividende sa drugim zemljama”, rekao je Dai.
Shanghai Jinjiang Tours Co., Ltd. odabrao je Ujedinjene Arapske Emirate kao destinaciju za svoju prvu prekookeansku grupnu turneju.
Liu Ning, predsjednik Shanghai Jinjiang Tours Co., Ltd., rekao je da je Bliski istok perspektivno turističko tržište jer je Svjetsko prvenstvo u Kataru privuklo veliku pažnju na regiju, dok se ekonomska saradnja Kine i Bliskog istoka produbljuje.
Masovni povratak kineskih putnika podiže povjerenje u ekonomski oporavak zemalja koje uvelike zavise od turizma.
Ponovo raspaljena strast za putovanjem u inostranstvo tokom nedavnog praznika Prolećnog festivala, na primer, već je pokazala rastuću vitalnost kineske ekonomije i pružila optimizam svetu koji želi da ispravi ekonomski pad.
Prema Tongcheng-eLong-u, odlazne avionske karte i hotelske rezervacije porasle su za 258 posto, odnosno 177 posto na godišnjoj razini, tokom jednonedeljnog odmora.
Istraživanje koje je sproveo qyer.com pokazuje da više od 90 posto ispitanika planira putovati u inostranstvo u roku od godinu dana, a otprilike četvrtina planira putovanje u roku od šest mjeseci.
Obnavljanje grupnih putovanja u Kinu je od velikog značaja za tajlandski turizam, a vlade i privatna preduzeća u obe zemlje su pokazala pozitivne stavove u tom pogledu. Turističke kompanije koje se bave turistima na Tajlandu uvode relevantne proizvode kako bi zadovoljili preferencije kineskih turista, napomenuo je Nonglux Yooyendee.
Ipak, potpuni oporavak industrije može još potrajati.
Zhou Weihong, zamjenik generalnog direktora turističke agencije Spring Tour, rekao je da nekoliko faktora još uvijek ograničava oporavak tržišta odlaznih putovanja, uključujući nedostatak međunarodnih letova i visoke cijene grupnih putovanja, uzrokovane previsokim cijenama karata, hotelskim i recepcijskim naknadama.
Turistička preduzeća stoga razmatraju raznovrsnije, manje i prilagođene proizvode kako bi privukli potencijalne turiste tržišnom nišom i boljim iskustvom usluge.
„Također se nadamo da će prekomorske destinacije biti spremne da prihvate priliv kineskih turista, u smislu lanca snabdevanja, zemaljskih resursa, isporuke letova, osoblja i tako dalje“, rekao je Dai.