Kineske firme povećale obim prekomorske saradnje
Nakon desetodnevnog poslovnog putovanja u Republiku Koreju (ROK) i Japan, Tang Wensheng, generalni direktor ogranka Wuhu kompanije Muchen International Electronic Commerce Co., Ltd., je zauzet organizacijom fabrike za proizvodnju aparata i za ispunjavanjem novih narudžbi.
“Mi prodajemo pametne kućne aparate, uključujući robote za čišćenje podova i usisivače, u mnoge zemlje. Tokom ovog putovanja posjetili smo nove i stare klijente i dobili narudžbe u vrijednosti od 60 miliona američkih dolara”, rekao je Tang.
Tang je među poslovnom delegacijom u istočnoj kineskoj provinciji Anhui, koja je iznajmljenim avionom krenula u Republiku Koreju i Japan, kako bi proširila poslovne mogućnosti i tražila novu saradnju krajem decembra 2022.
Putovanje se pokazalo plodonosnim. Ukupna vrijednost narudžbi dostigla je 2,24 milijarde juana (oko 330,86 miliona američkih dolara), a zaključena su 22 projekta stranih ulaganja u nova energetska vozila, skladišta u inostranstvu i kulturne razmjene.
„Sa sastancima licem u lice i dubokim pregovorima, brže smo dobijali poslovne narudžbe i možemo bolje savladati novi trend prekomorskog tržišta“, rekao je Tang.
Otkako je Kina najavila novi set mjera za optimizaciju svog odgovora na COVID-19, odjeli trgovine u Anhuiju poslali su preko 210 ljudi iz više od 110 preduzeća da prisustvuju trgovinskim aktivnostima u preko 20 zemalja i regija.
Polazeći na globalni nivo, ova preduzeća su prihvatila nove klijente, nove narudžbe i nove šanse sa jasnijim planovima i ciljevima za novu godinu.
U proizvodnoj radionici Maanshan Jinzi Textile Ornament Co., Ltd., zaposleni rade danonoćno na proizvodnji stolnjaka, koji će se morskim putem poslati u Japan.
„Tokom poslovnog putovanja u Japan, postigli smo okvirni ugovor vrijedan preko 4 miliona američkih dolara sa japanskim preduzećem, što je skoro dvostruko više od obima trgovine 2022. godine“, rekao je Tao Jiamu, član osoblja kompanije.
Narudžbe iz Japana činile su oko 70 posto obima izvoza kompanije. Pod utjecajem pandemije, kompanija je prethodnih godina mogla komunicirati samo putem e-pošte i telefona sa svojim japanskim klijentima.
“To je bio prvi put da smo nakon pandemije otišli u Japan da upoznamo naše klijente. To je produbilo saradnju između dvije strane i omogućilo nam da imamo jasan proizvodni cilj do 2023. godine”, rekao je Tao i dodao da planiraju nabavku nove opreme i zaposliti više radnika unaprijed kako bi ispunili narudžbe.
Prema Taoovim riječima, japanski klijenti će ove godine posjetiti njihovu kompaniju kako bi unaprijedili saradnju.
“Također planiramo prisustvovati više međunarodnih izložbi u novoj godini kako bismo iskoristili evropska i američko tržište”, rekao je Tao.
Anhui će organizovati više trgovinskih aktivnosti, uključujući onlajn i oflajn izložbe, i održati preko 100 specijalnih investicionih aktivnosti u inostranstvu za promociju ključnih projekata finansiranih iz inostranstva 2023. godine, saopštilo je pokrajinsko ministarstvo trgovine.