Zimski turizam u Kini privlači ogroman broj posjetilaca, parkovi od leda plijene pažnju
Vidjevši sve veći broj ljudi koji posjećuju Polarpark otkako je počeo raditi prije otprilike tjedan dana u Harbinu, glavnom gradu sjeveroistočne kineske provincije Heilongjiang, Zhang Jiwei, voditelj marketinga parka, postaje sve sigurniji u uspjeh parka ove zime.
Harbin je poznat po svojim bogatim resursima leda i snijega. Ove zime grad je otvorio tri tematska parka na ledu i snijegu, pokrenuo 12 tematskih atrakcija doživljaja leda i snijega i 10 takvih turističkih ruta te osmislio više od 100 povezanih aktivnosti za promicanje razvoja zimskog turizma, kulture, mode i sporta.
Iako se temperatura zna spustiti i ispod minus 20 Celzijevih stupnjeva, ovim se parkovima čuju vrisci radosti i valovi smijeha.
“Planirali smo ovdje dočekati Novu godinu; što je hladnije, to smo sretniji”, rekla je Liu Shuang, turistkinja iz Tianjina koja je u Harbin došla sa suprugom.
Kina je zabilježila otprilike 52,7 miliona domaćih turističkih posjeta tokom trodnevnih novogodišnjih praznika, što je 0,44 posto više na godišnjem nivou, prema podacima Ministarstva kulture i turizma.
Prihod od turizma ostvaren tokom praznika dosegao je preko 26,5 milijardi juana (oko 3,8 milijardi američkih dolara), što je 4 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Ove brojke pokazuju da su se spremnost ljudi na potrošnju i očekivanja putovanja pomaknula s opreza na optimističniji smjer, rekao je Dai Bin, predsjednik Kineske turističke akademije.
“Zimski turizam privlači više mladih ljudi i stoga posvećujemo više pažnje kvaliteti našeg turizma kako bismo učinkovito zadovoljili turističke zahtjeve”, rekao je Geng Deyong, dužnosnik upravnog odbora planine Changbai u sjeveroistočnoj pokrajini Jilin.
Planina Changbai izgrađuje se u globalno utjecajnu turističku destinaciju i proširuje mogućnosti ledenog i snježnog turizma.
Insajderi iz industrije vjeruju da je nedavni oporavak zimskog turizma rezultat oporavka povjerenja ljudi u putovanja i povećane potražnje, dok će nadolazeći blagdan Proljetnog festivala također potaknuti zimski turizam.
Optimizirane mjere prevencije i kontrole epidemije, inspiracija koja proizlazi iz Zimskih olimpijskih igara u Pekingu 2022., te popularizacija turizma i sporta na ledu i snijegu dodatno će promicati razvoj industrije leda i snijega, rekao je Dai.